niedziela, 9 lutego 2020

Bieganie i spacery są fajne, ale zimne kąpiele jeszcze lepsze :)

☺️☺️☺️😶😶
Co zrobić , gdy pojawia się agresja i emocje  są tak wielkie , że aż nas nosi?
Mnie osobiście pomaga bieganie, wywietrzenie głowy z nadmiaru myśli i bodźców.
  Toteż nie byłam zbytnio zdziwiona, kiedy zostałam wezwana przez terapeutkę Mai na rozmowę w celu ustalenia najlepszej metody postępowania z Mają, po wystąpieniu ataków agresji po pojawieniu się pierwszej miesiączki i padła propozycja spacerów przeplatanych biegami, oraz ćwiczenia fizyczne w domu w razie niemożności wyjścia na dwór. 
Propozycja biegów lub tańca oraz pływanie na basenie bardzo mnie przekonywały,dlatego ochoczo rozpoczęłam treningi z Mają bezpośrednio po owej rozmowie.
 Jako wielbicielka biegania i endorfin uwalnianych w trakcie biegu miałam nadzieję zarazić nim Pszczółkę i ....udało się  na krótko. Kilka treningów i nuda.....Trzeba pomyśleć o odpowiedniej motywacji...
Nie trzeba było natomiast przekonywać mojej twardzielki do kąpieli w jeziorze i to o każdej roku porze:) W ten oto sposób  już od jesieni 2018 r.zostałyśmy Morsami czy też pieszczotliwie zwane Foczkami.
I to był strzał w dziesiątkę, bo do tej pory....
Pobyt nad morzem na zdjęciach wyglądał sielsko. Latem i owszem, ale zimą, tylko na zdjęciach.
W rzeczywistości dla nas był małym hardcorem....Z krzykami Mai i próbami powstrzymania Jej przed rozebraniem się, bo przecież jest plaża, morze, słońce- czyli lato i można się kąpać....
Teraz możemy się kąpać wszędzie i o każdej porze roku, z czego korzystamy przy każdej okazji.
Polecamy bardzo:)
O wpływie morsowania i aktywności ruchowej w najbliższym wolnym czasie coś skrobnę i o tym co się działo u Mai w ostatnich latach od ostatniego wpisu.
Prosicie bym chociaż w skrócie przedstawiła jak wyglądał rozwój Majeczki w tych pierwszych latach po diagnozie i jakie terapie przechodziła. Zgłasza się do mnie dużo osób z takimi 3-letnimi Maluszkami, więc specjalnie dla Nich też coś się znajdzie.
 
Rozpoczęcie sezonu 2018/2019r.
 
Rozpoczęcie sezonu 2019/2020r.


 

R

1 komentarz: